۶۰*۴۶۸: بالای سایت
۶۰*۴۶۸: بالای سایت
۶۰*۴۶۸: بالای سایت
۶۰*۴۶۸: بالای سایت

بسته شماره ۲ آمادگی کنکور ارشد مدیریت جهانگردی

بالای نوشته ها:
بالای نوشته ها:

بسته شماره ۲ آمادگی کنکور ارشد مدیریت جهانگردی، در بر دارنده ی ۴ ماده درسی، زبان تخصصی، اقتصاد و برنامه ریزی توسعه، مدیریت و بازاریابی، تاریخ و جغرافیا، است. که تلاش شده تمامی مباحثی که در این مواد درسی برای قبولی داوطلب در ارشد لازم است، پوشش داده شود.

همانطور که در معرفی دوره آمادگی ارشد سال ۹۶ بیان شد، این بسته آموزشی بیشتر برای آن دسته از داوطلبین مناسب است که یا فرصت مطالعه تمام مواد درسی را ندارند، یا در برخی از مواد درسی با مشکل روبرو هستند. از داوطلبی که این بسته آموزشی را تهیه می کند، انتظار می رود، جز رتبه های برتر قرار گیرد.

مخاطبان این بسته، بیشتر دانشجویان رشته های غیر مرتبط خواهند بود.

لازم به ذکر است قیمت حال حاضر بسته، به علت پیش فروش بودن آن، دارای تخفیف می باشد. و بعد از گذشت مدت زمان تعیین شده با قیمت قبل باز خواهد گشت.

قیمت اصل بسته: ۲۲۰ هزار تومان

قیمت فروش:

از ۲۸ آذر تا ۱ دی، ۱۷۵ هزار تومان
از ۱ دی تا ۳ دی، ۱۹۰ هزار تومان
از ۴دی به بعد، ۲۲۰ هزار تومان

روزهای پنج شنبه و جمعه (۲۵ و ۲۶ شهریور)، این بسته شامل ۱۰% تخفیف خواهد بود

برای نگارش این بسته آموزشی از منابع زیر کمک گرفته شده است.
برای مشاهده منابع هر مواد درسی، بر رووی آن کلیک کنید

 نام منبعنویسندهانتشارات 
1504 absolutely essential words 
2Essential words for the toefl 
3Tourism planningادوارد اینسکیپ
4Going International English for TourismKeith Harding 
5Tourism Principles, Practices, PhilosophiesCharles R. Goeldner, J. R. Brent RitchieJOHN WILEY
6Check Your English Vocabulary For Leisure Travel and TourismPeter CollinRawdon Wyatt
7Word Power Made EasyNorman Lewis
8Practical English UsageMichael Swan
9More Reading Power Series Linda Jeffries, Beatrice S. Mikulecky
 نام منبعنویسندهانتشارات
1اقتصاد خردترجمه اکبر کمیجانیدانشگاه تهران
2اقتصاد خردمحسن نظریدانشگاه تهران
3اقتصاد خردجمشید پژویان دانشگاه پیام نور
4اقتصاد کلانمحسن نظرینگاه دانش
5اصول علم اقتصاد ۲ (اقتصاد کلان)مهدی تقوی دانشگاه پیام نور
8اقتصاد گردشگریمحمدرضا فرزینشرکت چاپ و نشر بازرگانی
۹برنامه ریزی گردشگری (رویکردی یکپارچه و پایدار به برنامه ریزی و توسعه گردشگری)ادوارد اینسکیپ، محمود حسن پور، سعید داغستانی مهگامه
 نام منبعنویسندهانتشارات
1مبانی سازمان و مدیریتطاهره فیضیپیام نور
2مبانی سازمان و مدیریتعلی رضائیانسمت
3مبانی مدیریت رفتار سازمانیعلی رضائیانسمت
4رفتار سازمانی رابینزترجمه پارسائیان و اعرابیانتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی
5مدیریت عمومی الوانینی
6مدیریت بازاریابیاحمد روستا، داور ونوس، عبدالحمید ابراهیمی- سمت سمت
7بازاریابی گردشگریابوالفضل تاج زاده نمین
 نام منبعنویسندهانتشارات
1جغرافیا و صنعت توریسمعلی اصغر رضوانیدانشگاه پیام نور
2جغرافیا جهانگردی ایرانافشین شهام و هیلدا دافرطراوت
3مبانی نقشه خوانیمجتبی یمانیدانشگاه تهران
4مبانی نقشه حوانی دانشگاه پیام نور
5باستان شناسی و هنر دوران تاریخی ماد، هخامنشی، اشکانی و ساسانیعلی اکبر سرافراز و بهمن فیروزمندیمارلیک
6معماری ایران دوران اسلامیمحمد یوسف کیانیسمت
7۵۰ سال باستان شناسی ایرانعزت الله نگهبانسبحان نور
8چکیده تاریخ ایرانحسن نراقی
9تاریخ فرهنگ ایرانجمال انصاری
10سبک شناسی معماری ایرانحسن پیرنیا
11تاریخ اجتماعی ایران از آغار تا کنونعزت الله نوذریخجسته
13آشنایی با بناهای تاریخیویدا تقوایی
ADS_728*90-موقت

درباره نویسنده

کارشناس ارشد مدیریت جهانگردی- گرایش بازاریابی 0935.958.3939

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ADS_728*90-موقت