۶۰*۴۶۸: بالای سایت
۶۰*۴۶۸: بالای سایت
۶۰*۴۶۸: بالای سایت
۶۰*۴۶۸: بالای سایت

دکتر ابوالفضل تاج زاده نمین

ارشد جهانگردی سال ۹۶

 

نام و نام خانوادگی: ابوالفضل تا‌ج‌‌زاده نمین
دانشگاه: علامه طباطبایی
گروه آموزشی: مدیریت جهانگردی
رشته تحصیلی: مدیریت 
مدرک تحصیلی: دکتری در رشته مدیریت بازرگانی ( تجارت بین‌‌المللی)
سمت شغلی یا مرتبه علمی: دانشیار – پایه ۱۷
پست الکترونیک: 
وب سایت: 

 سوابق تحصیلی:

۱۳۶۱- ۱۳۵۶ : لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی -دانشکده بین‌‌المللی مدیریت، ادغام شده در دانشگاه علامه طباطبائـی ( تهران – پاریس)
۱۳۶۸ – ۱۳۶۵ : فوق لیسانس در رشته مدیریت بازرگانی = دانشکده علوم اداری و مدیریت بازرگانی، دانشگاه تهران ( تهران – ایران)
۱۳۷۵ – ۱۳۷۱: دکترا در رشته مدیریت بازرگانی ( تجارت بین‌‌المللی)- دانشکده مدیریت، مرکز مدیریت و نوآوری، دانشگاه سوئـین برن ( ملبورن – استرالیا)

سوابق آموزشی:
۱۳۸۲ – ۱۳۷۵: مقطع کارشناسی : تدریس دروس سیاست بازرگانی، اصول مدیریت، مدیریت بازاریابی و رفتار سازمانی (به زبان انگلیسی در مؤسسه آموزش عالی بیمه اکو)، زبان انگلیسی ۱ الی ۶ (در شاخه های مرتبط با رشته مدیریت بازرگانی و مدیریت جهانگردی)، مدیریت منابع انسانی، تحلیل رفتاری، اصول و مبانی سازمان و مدیریت، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها، بازاریابی و مدیریت بازار، تحقیقات بازاریابی، بازاریابی بین الملل، سیاستهای تطبیقی دولتها در جهانگردی، روش تحقیق و آشنائی با سازمانهای دولتی ایران (به زبان فارسی در دانشکده های حسابداری و مدیریت، اقتصاد و مرکز آموزشهای تحصصی آزاد).
۱۳۷۶ – ۱۳۸۲: – مقطع کارشناسی ارشد: تدریس درس بازاریابی صنعتی، روش تحقیق در جهانگردی، رفتار مصرف‌کننده در گردشگری، مدیریت بازاریابی بین‌الملل، مدیریت بازاریابی خدمات (دانشکده حسابداری و مدیریت).
– مقطع دکتری : تدریس درس بازاریابی صنعتی (دانشکده حسابداری و مدیریت).
– تدریس دروس مربوط به تجارت بین‌‌الملل، بازاریابی و تحقیقات بازاریابی برای دانشجویان فارغ التحصیل لیسانس و بالاتر در وزارت بازرگانی، مرکز توسعه صادرات ایران و همچنین شرکت و سخنرانی در سمینارهای برگزار شده در شهرهای خرم آباد، ساری، شیراز، کرمانشاه و غیره توسط سازمان مذکور.

تألیف و ترجمه کتاب :
ترجمه کتاب فروش و بازاریابی ویژه دفاتر خدمات مسافرتی ، دانشگاه علامه طباطبایی، چاپ اول (۱۳۸۲)
چاپ چهارم (۱۳۹۱)
ترجمه کتاب فروش و بازاریابی ویژه دفاتر خدمات مسافرتی ، دانشگاه علامه طباطبایی، چاپ اول (۱۳۸۶)
ترجمه کتاب بازاریابی گردشگری، دانشگاه پیام نور(۱۳۸۷).

مقالات:
۱۳۷۲- دستیابی به استراتژی توسعه از طریق بررسی موانع تجاری بین ایران و استرالیا” ، میعاد،
( نشریه روزانه دهمین گردهمایی دانشجویان دکترای داخل و کشور ) ، شماره ششم، ۱۶ مرداد دانشگاه صنعتی تهران، ایران، صفحات ۳۳-۳۲
۱۳۷۹ – نگرشی بر جهانگردی و مفاهیم آن از دیدگاه بازاریابی (فصلنامه مطالعات مدیریت، ۲۷و۲۸).
۱۳۸۲- رهنمودهایی در خصوص کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در گردشگری (سمینار بررسی سیاستها و برنامه‌های توسعه جهانگردی -۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۸۲)، دانشگاه مدیریت و حسابداری علامه طباطبایی, تهران.
۱۳۸۳- نگرشی بر جایگاه فرهنگ و ضوابط اخلاقی در گردشگری، (فصلنامه مطالعات جهانگردی، ۵).
۱۳۸۶- موانع کلان محیطی بازاریابی الکترونیک در صنعت گردشگری (مطالعه موردی جزیره کیش)، کنفرانس بین‌المللی مدیریت بازاریابی (۲و۳ بهمن ۱۳۸۶).
۱۳۸۸- فناوریهای اطلاعات و ارتباطات و جایگاه گردشگری الکترونیکی در آن (فصلنامه مطالعات مدیریت)
۱۳۸۸- نگرشی بر جایگاه منابع و کانالهای اطلاعاتی در گردشگری، مطالعات مدیریت بهبود و تحول.
۱۳۸۹- فرایند و عوامل مؤثر در شکل‌گیری انکاره مقصد گردشگری، مطالعات جهانگردی.
۱۳۸۹- رابطه تعامل فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده (لوازم صوتی و تصویری، مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران.
۱۳۸۹- بررسی وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک تجارت شهر تهران)، پژوهشگر.
۱۳۸۹- مقایسه جایگاه سیستم مدیریت دانش در هتلهای چهار و پنج ستاره تهران، میراث و گردشگری.
۱۳۹۰- عوامل موثر بر تعامل تولید کننده و خریداران سازمانی، مطالعات کمی در مدیریت.
۱۳۹۰- انگاره مردم ارمنستان از ایران به عنوان یک مقصد گردشگری،پژوهشنامه علوم اجتماعی.
عوامل مرتبط با وفاداری مشتریان ایرانی در هتلهای پنج ستاره شهر تهران، کاوشهای مدیریت بازرگانی.
۱۳۹۰- تأثیر اخراج بر تعهد و رضایت شغلی کارکنان، فصلنامه پژوهشهای مدیریت سرمایه انسانی.
۱۳۹۱- تأثیر توسعه نام تجاری بر تصویر ذهنی (پیمایشی در : شرکت های تک ماکارون و پگاه)، فصلنامه علمی- پژوهشی مطالعات مدیریت بهبود وتحول.

تجربیات و سوابق اداری:
۱۳۸۲-۱۳۷۵: تدریس در دانشکده حسابداری و مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی و عضویت در هیأت علمی، 
برعهده داشتن مسئولیت معاونت مالی، اداری و دانشجوئی دانشکده مذکور (از ۱۸/۲/۷۸ الی ۱۹/۶/۷۹)
مسئولیت معاونت آموزشی و پژوهشی مؤسسه عالی بیمه اکو (از ۵/۱۲/۸۰ الی ۱/۵/۸۱)
مدیریت گروه آموزشی مدیریت جهانگردی (از ۱/۵/۸۱ الی ۱۰/۴/۸۲)

ADS_728*90-موقت

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ADS_728*90-موقت